30 Aralık 2011 Cuma

Yeni yılda hedeflerimize bir adım daha..

Tarih ikibinonbir.. Otuz aralığı otuzbirine bağlayan bir cuma gecesi..

     İkibinoniki ye bir kala.. Bu yeni yıl arefesinde herkesin bir beklentisi var. Kimisi sağlık, kimisi mutluluk, kimisi aşk, kimisi para, kimiside sadece huzur diler.. Benim dileğim ise çocukluk hayalim olan ralli  pilotluğu ve WRC..
     İnsan zamanı geride bıraktıkça hayalleri ve hedeflerine yaklaştığını görünce doğru yolda olduğunu anlıyor nitekim başarının sırrıda hayaller ve hedefleri gerçekleştirmek için verilen çabadır. İnanıyorum ki ikibinoniki yılında hedeflerim ve hayallerime büyük ölçüde yaklaşacağım hatta bazı hedeflerime ulaşmış olacağım.. Ülkemizde Motor sporları pahalı ve lüks bir uğraş.. Bunun için bazı şeylerden fedakarlık etmek gerekiyor. Eğer bir konuda yetenekli olduğunuza inanıyor ve bunun farkına varıyorsanız gözünüz hiç bir şeyi görmeyecek tamamen hedefinize ulaşmak için çabaladığınızı fark edeceksiniz.
     Bu bloğu, bu yolda çektiğim sıkıntıları, çileleri, olumsuzlukları, başarıları ve sevinçleri paylaşmak için açtım. Bu yolda bana güvenen fikirleri ve destekleri ile yanımda olan herkese teşekkür eder ikibinoniki yılının onlarında hedef ve hayallerine ulaşma yılı olmasını dilerim. Ayriyetten herkesin sağlık, mutluluk ve huzur dolu bir yıl geçirmesini dilerim..

2 yorum: